Vi forstår vores kunder, og alle vores kunder er noget særligt

Levering til tiden og almindelig høflighed går godt i spænd med omhu. Men klassisk service er også at forstå sine kunder, og at være fleksibel med åbningstiderne for travle mennesker. Derfor har du naturligvis også mulighed for at lave en aftale uden for de normale åbningstider.

Klassisk service er også, at du altid kan komme ind og få rettet og renset dine briller. Ligesom vi naturligvis heller ikke tager penge for at skifte dine næsepuder og giver en grundig vejledning. Vi passer nemlig på dit syn.

Vi ved nemlig, at alle vores kunder noget særligt. Det betyder også, at vi ikke giver alle mulige og umulige specialrabatter til udvalgte foreninger eller klubber.

Vi giver heller ikke rabat efter, hvor mange briller du køber, hvor gammel du er, hvor mange naboer du har, eller hvad de andre ellers finder på!

Men vi leverer en personlig særbehandling til alle på et højt fagligt niveau til konkurrencedygtige, gennemskuelige, fair og ærlige priser.

Vi kalder det klassisk service, så kig ind og prøv noget nyt.